Stabilizer In Rodhen ( Sale, implementation consultation )

Stabilizer-1
Stabilizer-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




به جهت افزایش مصرف کنندگان برق شهر و به دنبال آن افزایش تعداد لوازم برقی و خطا در توزیع درست، ممکن است. ولتاژ برق شهری از میزان ولت، بیشتر یا کم تر شود. این نوسانات می‌تواند منجر به ایجاد آسیب در موتور، کمپرسور، پاور یا… دستگاه‌ها گردد. به همین خاطر برای حفاظت از لوازم برقی به خصوص یخچال، تلوزیون، کامپیوترها، تجهیزات اداری ، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های روشنایی وسیستم‌های ایمنی و حفاظتی، کولر گازی، لباسشوئی، سیستم صوتی و تصویری و … می‌بایست از است.ابلایزر است.فاده نمود.

مطابق با مطالب گفته شده، است.ابلایزر در واقع برق ورودی دارای نوسان را دریافت و با جبران کردن به وسیله تضعیف و تقویت ولتاژ، آن را رگوله می کند. اما این ولتاژ برق تثبیت شده تقریبا در اکثر مشاغل و صنایع مورد است.فاده می‌باشد. اگر این کاربردها را دسته بندی کنیم اول حساس‌ترین کاربردهای است.ابلایزر مثل مصارف پزشکی آزمایشگاهی و یا دستگاه‌های گران قیمت اشاره می‌کنیم.

ظرفیت مدیریت است.ابلایزرهای رله ای معمولا چیزی در حدود شش الی پانزده درصد جریان ورودی است. و این کار را با دقتی پنج الی ده درصدی انجام می دهند. یعنی اگر جریان ورودی تا پانزده درصد تلورانس داشته باشد (نسبت به چیزی که باید باشد) مدیریت و رساندن آن به مصرف کننده ی جریان، با دقتی متغیر از پنج تا ده درصد مقدور خواهد بود.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Rodhen