Stabilizer In Tehran stone Industrial City ( Sale, implementation consultation )

Stabilizer-1
Stabilizer-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




سلام روز بخیر، به این خاطر که تمامی است.ابلایزرهای موجود در بازار، ولتاژ ورودی مشخصی را جهت تثبیت تحت پوشش قرار میدهند که هرچه قدر محدوده ولتاژ ورودی یک است.ابلایزر وسیع تر باشد آن است.ابلایزر گرانتر است.. جهت خرید است.ابلایزر تک فاز با ولتاژ ورودی است.اندارد از ولت الی ولت و سه فاز الی ولت می باشد . که اگر دقت کرده باشید حتی ولتاژ ورودی بالاتر را کاهش می دهد و همینطور ولتاژ ورودی پایین تر را افزایش می دهد تا حدی که خروجی است.ابلایزر تکفاز به ولت و فاز به ولت برسد.

از مثال رها می شویم و مساله را به صورت عمومی بیان می کنیم. برای مصارف خانگی، به طور کلی بازه ی VA الی kVA برای است.ابلایزرها معرفی می شود. یعنی اگر به قصد خرید محافط ولتاژ به بازار رفتید، سعی کنید است.ابلایزر یا ترانسی که انتخاب می کنید، مشخصاتی در آن بازه داشته باشد. اما در زمینه ی صنعتی متاسفانه نمی توانیم یک بازه ی مشخص ارائه کنیم، زیرا طیف گسترده ی ابزارآلات کارگاهی این امکان را از ما می گیرید.

بسیار خب، اگر بخواهیم بحث را کمی فنی و تخصصی تر پیش ببریم، باید بگوییم ماهیت جریانِ برق پشت پریزهای ما، نوسان دارد و به صورت پیوسته و مداوم بالا و پایین می رود. کار یک است.ابلایزر این است. که در جریان برق شهری، بسته به نیاز شما و مشخصات وسیله ای که در اختیار دارید، جریان را روی ولتاژ یا نگاه دارد و همین کار را برای برق های صنعتی یا سه فاز در گستره ی یا ولت مدیریت کند ( دقیقا یا و هر عدد مورد نیاز دیگری).



( Sale, implementation consultation ) `s other In Tehran stone Industrial City