Electro-Motor In Chahrdangeh ( Sale, implementation consultation )

Electro-Motor-1
Electro-Motor-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




معمولاً سرعت به وسیله ولتاژ متغیر یا عبور جریان و با است.فاده از تپها که نوعی کلید تغییر دهنده وضعیت سیم پیچ هستند در سیم پیچی موتور یا با داشتن یک منبع ولتاژ متغیر ، کنترل می شوند. بدلیل اینکه این نوع از موتور می‌تواند در سرعتهای پایین گشتاوری زیاد ایجاد کند، معمولاً کاربرد ابن الکتروموتور جاهایی نظیر لکوموتیوها است..

در زمان راه اندازی ، خازن و سیم پیچ راه اندازی از طریق یک دسته از کنتاکت های تحت فشار فنر بر روی کلید گریز از مرکز دوار ، به منبع برق متصل می گردد. خازن به افزایش گشتاور راه اندازی موتور کمک می نماید. زمانی که موتور به سرعت نامی خود دست پیدا کند، کلید گریز از مرکز فعال می گردد و دسته ی کنتاکت ها فعال می گردد، خازن و سیم پیچ راه انداز که به صورت سری شده را از منبع برق جدا می‌ کند، در این هنگام موتور تنها با سیم پیچ اصلی کار می نماید. کاربرد الکتروموتور تکفاز بسیار گسترده است. و در صنایع کوچک و خانگی به وفور از آن است.فاده می شود. کاربرد موتور تکفاز تک خازن بیشتر در تجهیزاتی است. که برای راه اندازی گشتاور بالایی نیاز ندارند مانند پمپ و دمنده های سانتریفیوژ.

تمام الکتروموتورها بر اساس چرخش نیروی جاذبه و دافعه الکترومغناطیسی می‌چرخند و نیرو و گشتاور لازم برای کارهای ما را ایجاد می‌کنند. الکتروموتورهای DC کلکتور دارند و در حال چرخش همواره تعیین می کنند جریان باید به کدام دسته سیم پیچی وارد شود تا میدان مغناطیسی یا شدت و جهت مناسب در محل مناسبی از روتور یا آرمیچر ایجاد شود تا الکتروموتور بچرخد. در الکتروموتورهای AC و الکتورموتورهای BLDC این توالی سه فاز و چرخش میدان مغناطیسی ایجاد شده توسط سه فاز است. که باعث چرخش الکتروموتور می شود. هر دوی الکتروموتورهای AC و DC می‌توانند میدان الکتریکی خود را از یک مغناطیس دایمی (Permanent Magnet &#; PM) تامین کنند که در اینصورت در



( Sale, implementation consultation ) `s other In Chahrdangeh