Electro-Motor In Malard ( Sale, implementation consultation )

Electro-Motor-1
Electro-Motor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




الکتروموتورهای AC Asynchronous ساختار بسیار مستحکمی دارند و نیاز به نگهداری و تعمیرات خیلی کمتری نسبت به بقیه الکتروموتورها دارند. با کمک درایوهای خود گشتاور راه اندازی و کلا پاسخ گشتاوری بسیار خوبی دارند و برای تغییر جهت حرکت نیازی به کنتاکتور ندارند و با این مزایا، بعلاوه قیمت خیلی کمتر آنها نسبت به سایر الکتروموتورها، بطور کامل جای الکتورموتورهای DC را در تمام صنایع از جمله در خودروهای تغذیه شونده از باتری مانند لیفتراک های برقی گرفته اند.

در صورتی که روی ماشین شما قبلا نوع خاصی از الکتروموتور وجود داشته است. و دیگر قابل است.فاده نیست، با توجه به موجود بودن درایو آن الکتروموتور روی ماشین، بهتر است. از همان نوع قبلی الکتروموتور است.فاده کنید. اما در صورتی که قصد طراحی جدید دارید یا می خواهید کل سیستم ماشین قبلی را تغییر دهید، برای کاربردهای صنعتی و حمل و نقل کارخانه ها مثل لیفتراک ها و یدک کش ها و اسکرابرها و … الکتروموتور آسنکرون AC Asynchronous بهترین انتخاب است.. برای کاربردهای صنعتی اگر راندمان بالاتری مد نظر باشد یا اگر الکتروموتور را برای خودرو برقی جاده ای نیاز داریم، می توانیم از الکتروموتورهای پیشرفته مغناطیس دایم AC Synchronous IPM است.فاده کنیم.

تمام الکتروموتورها بر اساس چرخش نیروی جاذبه و دافعه الکترومغناطیسی می‌چرخند و نیرو و گشتاور لازم برای کارهای ما را ایجاد می‌کنند. الکتروموتورهای DC کلکتور دارند و در حال چرخش همواره تعیین می کنند جریان باید به کدام دسته سیم پیچی وارد شود تا میدان مغناطیسی یا شدت و جهت مناسب در محل مناسبی از روتور یا آرمیچر ایجاد شود تا الکتروموتور بچرخد. در الکتروموتورهای AC و الکتورموتورهای BLDC این توالی سه فاز و چرخش میدان مغناطیسی ایجاد شده توسط سه فاز است. که باعث چرخش الکتروموتور می شود. هر دوی الکتروموتورهای AC و DC می‌توانند میدان الکتریکی خود را از یک مغناطیس دایمی (Permanent Magnet &#; PM) تامین کنند که در اینصورت در



( Sale, implementation consultation ) `s other In Malard