Electro-Motor In Tehran stone Industrial City ( Sale, implementation consultation )

Electro-Motor-1
Electro-Motor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




به دلیل این که سیم پیچ ها در دمایی بالاتر از دمای محیط کار می کنند و در نتیجه حرارت را به محیط انتقال می دهند عایق کاری سیم پیچ ها با توجه به شرایط کاری مهم بوده و باعث مجزا کردن سیم پیچ ها از یکدیگر و از بقیه قسمت های تجهیز می شود.عایق ها می بایست توان مقاومت در برابر حرارت تولید شده را داشته باشند.عموما از چهار کلاس عایق کاری در الکتروموتورها است.فاده می گردد.

تمام الکتروموتورها بر اساس چرخش نیروی جاذبه و دافعه الکترومغناطیسی می‌چرخند و نیرو و گشتاور لازم برای کارهای ما را ایجاد می‌کنند. الکتروموتورهای DC کلکتور دارند و در حال چرخش همواره تعیین می کنند جریان باید به کدام دسته سیم پیچی وارد شود تا میدان مغناطیسی یا شدت و جهت مناسب در محل مناسبی از روتور یا آرمیچر ایجاد شود تا الکتروموتور بچرخد. در الکتروموتورهای AC و الکتورموتورهای BLDC این توالی سه فاز و چرخش میدان مغناطیسی ایجاد شده توسط سه فاز است. که باعث چرخش الکتروموتور می شود. هر دوی الکتروموتورهای AC و DC می‌توانند میدان الکتریکی خود را از یک مغناطیس دایمی (Permanent Magnet &#; PM) تامین کنند که در اینصورت در

- است.اتورStator: است.اتور از تعداد زیادی ورق نازک عموما آلومینیومی که بر روی هم قرار گرفته و از دو طرف محکم می شوند تشکیل شده است.. است.اتور قسمت ثابت موتور بوده که عموما دارای سیم پیچی می باشد و با عبور جریان الکتریسیته از آن باعث ایجاد میدان مغناطیسی می گردد.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Tehran stone Industrial City