Electro-Motor In Varamin ( Sale, implementation consultation )

Electro-Motor-1
Electro-Motor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




به دلیل این که سیم پیچ ها در دمایی بالاتر از دمای محیط کار می کنند و در نتیجه حرارت را به محیط انتقال می دهند عایق کاری سیم پیچ ها با توجه به شرایط کاری مهم بوده و باعث مجزا کردن سیم پیچ ها از یکدیگر و از بقیه قسمت های تجهیز می شود.عایق ها می بایست توان مقاومت در برابر حرارت تولید شده را داشته باشند.عموما از چهار کلاس عایق کاری در الکتروموتورها است.فاده می گردد.

معمولاً سرعت به وسیله ولتاژ متغیر یا عبور جریان و با است.فاده از تپها که نوعی کلید تغییر دهنده وضعیت سیم پیچ هستند در سیم پیچی موتور یا با داشتن یک منبع ولتاژ متغیر ، کنترل می شوند. بدلیل اینکه این نوع از موتور می‌تواند در سرعتهای پایین گشتاوری زیاد ایجاد کند، معمولاً کاربرد ابن الکتروموتور جاهایی نظیر لکوموتیوها است..

الکتروموتورهای AC Asynchronous ساختار بسیار مستحکمی دارند و نیاز به نگهداری و تعمیرات خیلی کمتری نسبت به بقیه الکتروموتورها دارند. با کمک درایوهای خود گشتاور راه اندازی و کلا پاسخ گشتاوری بسیار خوبی دارند و برای تغییر جهت حرکت نیازی به کنتاکتور ندارند و با این مزایا، بعلاوه قیمت خیلی کمتر آنها نسبت به سایر الکتروموتورها، بطور کامل جای الکتورموتورهای DC را در تمام صنایع از جمله در خودروهای تغذیه شونده از باتری مانند لیفتراک های برقی گرفته اند.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Varamin