PLC programming In Firozkooh ( Sale, implementation consultation )

PLC programming-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




معمولاً به نمودار نردبانی Ladder Logic هم می‌گویند. با است.فاده از LD شما فقط می‌توانید از بلوک‌هایی که تعریف شده‌اند است.فاده کنید و این یک محدودیت محسوب می‌شود. از چپ به راست و از بالا به پایین خوانده می‌شود. تمام کنتاکت‌های سمت چپ باید درست باشند تا سیم‌پیچ‌های خروجی انرژی دریافت کنند.

قطعا تا به حال برای همه ما پیش آمده که بخواهیم دو مقدار را با یکدیگر مقایسه کنیم. این عمل در صنعت در مقیاسهای بزرگ صورت خواهد گرفت. بنابراین پی ال سی بلوک‌هایی را در خود جای داده که می‌توان با کمک آن‌ها مقادیر با مقیاس‌های بزرگ را تنها با وارد کردن آن‌ها و گرفتن پاسخ صحیح در خروجی، مقایسه کرد. برای نمونه میتوان بلوک‌های Greater than و Less than را برای مقایسه بزرگ‌تر و کوچک‌تر بودن دو مولفه نیز معرفی کرد.

این مراحل، اقداماتی را که هنگام برنامه‌ریزی برای برنامه اتفاق می‌افتد را در خود جای داده‌اند. این اقدامات می‌تواند بر اساس زمان‌بندی، مرحله خاصی از فرآیند یا وضعیت فیزیکی یک تجهیز باشد. دستورالعمل‌های انتقالی دستوراتی هستند که شما برای حرکت از یک مرحله به مرحله دیگر با تنظیم شرایط درست یا نادرست حالت (TRUE or FULSE) مانند فلوچارت، است.فاده می‌کنید.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Firozkooh