Power supply network equipment In Damavand ( Sale, implementation consultation )

Power supply network equipment-1
Power supply network equipment-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




با توجه به افزایش سرورها و تعدد تجهیزات شبکه در مراکز داده و اتاق های سرور، است.فاده از PDU امری ضروری درجهت پایش و مدیریت ظرفیت برق مصرفی تجهیزات شبکه می باشد. PDU موجب کنترل بهتر و بهره وری مطلوب از مصرف توان برق در مراکز داده و یا هر  تجهیز صنعتی حساس، می شود. همچنین می توان برنامه ای جهت روشن و خاموش  کردن تجهیزات متصل به آن ها با توجه به جدول زمانبندی و یا مقادیر پایش شده  شبکه برق، فراهم نمود. همچنین می توان در موارد خاص، مانند افزایش بار  مصرفی و یا نوسان در برق اصلی و یا کاهش ولتاژ، قبل از بروز خرابی و حادثه  از ارائه توان به تجهیزات خودداری نمود.

این دستگاه ها که در واقع تقسیم کننده برق هستند قابلیت کنترل و  مانیتورینگ از راه دور را دارند. همچنین به ازای هر پریز مقدار برقی که در  حال است.فاده است. را نشان می دهند. همچنین این قابلیت را دارند که سرور جدید  وصل شده را به صورت خودکار تشخیص دهند. می توان این دستگاه ها را در کنار  رک نصب کرد و در واقع به فضایی اضافی نیاز ندارند. پارت نامبر  آنها معمولا با AF شروع می شود مانند AFA. و در آخر، این دستگاه ها به صورت تک فاز و سه فاز با ولت آمپر های مختلف در بازار وجود دارند.

این امر برای شما دو گزینه را به وجود می آورد: شما می توانید از یک چند راهی برق (پاور است.ریپ) یا یک PDU (power distribution unit) یا  از یک واحد توزیع جریان برق است.فاده کنید. فهمیدن اینکه هر کدام از این  وسایل قادر به انجام چه کاری است.، به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید که  کدام یک از این گزینه های توزیع برق برای شما مفیدتر است..



( Sale, implementation consultation ) `s other In Damavand