Power supply network equipment In Firozkooh ( Sale, implementation consultation )

Power supply network equipment-1
Power supply network equipment-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




سیستم های توزیع برق با است.فاده از کابل های زیر زمینی یا شبکه های هوایی  نیروی برق را از نیروگاه های برق به سمت مصرف کنندگان هدایت می کنند. این  سیستم ها برحسب تعداد سیم ها به تک فاز دو سیم، تک فاز سه سیم، سه فاز سه  سیم، سه فاز چهار سیم و … تقسیم می شوند. علاوه بر این، سیستم های توزیع برق برحسب چگونگی اتصال الکتریکی به زمین به ترتیب زیر تقسیم بندی می شوند:

این واحد پروتکل داده در اصل اطلاعاتی است. که به عنوان یک واحد، در بین  دیگر اطلاعات مشترکی که بین شبکه ها وجود دارد از جمله اطلاعات آدرس،  اطلاعات داده و اطلاعات کنترل ارائه می شود و در سیستم هایی که لایه ای  مانند هستند، سیستم توزیع برق یا به اصطلاحPDU،  نشان دهنده یک واحد از داده های از پیش مشخص شده در پروتکل یک لایه داده  شده است. که در برگیرنده اطلاعات داده های کاربر و همچنین اطلاعات کنترل  پروتکل است..

در مرکز داده، مقادیر مصرف متفاوتی مانند مصرف در تجهیزات فاوا،  دستگاه‌های تهویه مطبوع، فن‌ها، پمپ‌ها، نورپردازی و غیره وجود دارد. جریان  و تغییر و تبدیل انرژی که از نیروگاه/ ژنراتور آغاز شده و به این نقاط  مصرف می‌رسد، توسط انواع مختلفی از تجهیزات صورت می‌گیرد. است.فاده از  عبارات بالادست و پایین دست در توصیف موقعیت مکانی تجهیزات یا خرابی (مانند  ترانسفورماتور بالادست  UPS)، بسیار رایج است..  عبارت بالادست بیانگر مسیر به سمت نیروگاه و عبارت پایین دست بیانگر مسیر  به سمت مصارف در مرکز داده است.. در پیگیری مسیر جریان انرژی (که از نیروگاه  آغاز شده و به مصارف فاوا می رسد)،



( Sale, implementation consultation ) `s other In Firozkooh