Power supply network equipment In Khoramdasht Industrial City ( Sale, implementation consultation )

Power supply network equipment-1
Power supply network equipment-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




این دستگاه ها بسیار تجهیزات الکترونیکی پیشرفته تری هستند و می توانند در  بسیاری از زمینه ها، گزینه ها و امکانات بسیار هوشمندانه ای به شما ارائه  کنند. بر اساس مدل و نوعی که شما انتخاب می کنید، واحد های توزیع برق،  تمامی ویژگی های یک چند راهی را داشته، و همچنین گزینه ها و امکانات زیر را  نیز در اختیار شما قرار می دهند:

این دستگاه ها که در واقع تقسیم کننده برق هستند قابلیت کنترل و  مانیتورینگ از راه دور را دارند. همچنین به ازای هر پریز مقدار برقی که در  حال است.فاده است. را نشان می دهند. همچنین این قابلیت را دارند که سرور جدید  وصل شده را به صورت خودکار تشخیص دهند. می توان این دستگاه ها را در کنار  رک نصب کرد و در واقع به فضایی اضافی نیاز ندارند. پارت نامبر  آنها معمولا با AF شروع می شود مانند AFA. و در آخر، این دستگاه ها به صورت تک فاز و سه فاز با ولت آمپر های مختلف در بازار وجود دارند.

 در سیستم توزیع برق زمین نشده هیچ نقطه ای از سیستم زمین نشده یا نقطه ای  از آن معمولاً نقطه خنثی، از طریق امپدانس محدود کننده جریان اتصالی زمین،  به زمین وصل شده است.. در سیستم زمین نشده، در صورت اتصالی یکی از فازها به  زمین، ولتاژ سایر فازها نسبت به زمین، برابر ولتاژ بین فاز-فاز است..



( Sale, implementation consultation ) `s other In Khoramdasht Industrial City