Power supply network equipment In Malard ( Sale, implementation consultation )

Power supply network equipment-1
Power supply network equipment-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




واحد توزیع برق واحد توزیع برق (PDU) یا واحد توزیع اصلی (MDU) وسیله ای است. که مجهز به  خروجی های متعدد طراحی شده برای توزیع برق، به خصوص در رک های رایانه ای  (کامپیوتری) و تجهیزات شبکه که در یک مرکز داده قرار دارند. دیتاسنترها در  راه حلهای حفاظت از انرژی و مدیریت با چالش هایی روبرو هستند. به همین دلیل  است که بسیاری از مراکز داده یا Data Centerها برای بهبود کارآیی، زمان به  کار، و رشد، به نظارت PDU متکی هستند.

از داده های قدرت به دست آمده از PDU ها برای کمک به محاسبه متریک های وسیع تر انرژی از قبیل کارایی مصرف انرژی (PUE) است.فاده  کنید. به عنوان مثال، مجموع قدرت مورد است.فاده در هر رکورد را می توان با  کل انرژی مورد است.فاده در ساختمان مقایسه کرد تا مبنای محاسبه PUE را تشکیل دهد.

PDU که مخفف شده کلمات Power Distribution Unit است.  در اصل یک دستگاه برای مدیریت توزیع برق یا سیستم توزیع برق به شمار می  رود که یک ورودی و خروجی های زیاد و متعدد برق دارد که به منظور توزیع توان  به تجهیزات الکترونیکی با اهمیت و حساس، از جمله رک های مراکز داده  استفاده می‌شود. این دستگاه عموما دارای تغذیه تک فاز و یا سه فاز -VAC  و خروجی های متعدد برق است. که اغلب، قابلیت اندازه گیری، پایش و کنترل در تمام آنها وجود دارد. یکی از مهمترین کاربردهای PDU در  رک های مراکزداده (دیتا سنتر)، جهت تغذیه ی سرور، تجهیزات ذخیره ساز و  شبکه می باشد. به صورت خاص این دستگاه می‌تواند تغذیه ی فاز و یا DC برای ورودی خود است.فاده نماید.PDU  یک  راه حل قابل اعتماد برای انتقال توان است. که باعث بهینه سازی فضا میشود و  همچنین یک راه حل مقرون به صرفه برای ارائه توان از سیستم UPS یا ژنراتور به تجهیزات اتاق سرور، روشنایی مرکز داده و یا هر تجهیز صنعتی حساس دیگر، می باشد.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Malard