Power supply network equipment In Payetakht Industrial City ( Sale, implementation consultation )

Power supply network equipment-1
Power supply network equipment-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




واحد توزیع برق واحد توزیع برق (PDU) یا واحد توزیع اصلی (MDU) وسیله ای است. که مجهز به  خروجی های متعدد طراحی شده برای توزیع برق، به خصوص در رک های رایانه ای  (کامپیوتری) و تجهیزات شبکه که در یک مرکز داده قرار دارند. دیتاسنترها در  راه حلهای حفاظت از انرژی و مدیریت با چالش هایی روبرو هستند. به همین دلیل  است که بسیاری از مراکز داده یا Data Centerها برای بهبود کارآیی، زمان به  کار، و رشد، به نظارت PDU متکی هستند.

چند راهی ها یا پاور است.ریپ ها بدون شک یکی از محبوب ترین و پر کاربرد  ترین انواع لوازم و تجهیزات الکترونیکی برای افراد و کمپانی های معمولی می  باشند. این لوازم معمولا بسیار به صرفه و ارزان قیمت هستند و می توانند ضمن  ایجاد راحتی و آسان سازی امور شما، از لوازم شما نیز مراقبت کنند.

از جمله قابلیت های مهم PDU هوشمند، اندازه گیری  ولتاژ و جریان و عدد توان، پایش دما و رطوبت محیط، ثبت تمام اتفاقات، تحلیل  کامل دیتا و همچنین کنترل وضعیت رله ها می باشد که با است.فاده از شبکه  اقدام به انتقال این مقادیر به لایه های مدیریتی بالادستی می نماید. سیستم  حاصل به عنوان واحد توزیع کننده برق با خروجی اندازه گیری شونده مجزا و  قابل کنترل و مانیتورینگ تحت شبکه عنوان می شود.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Payetakht Industrial City