Power supply network equipment In Qarchak ( Sale, implementation consultation )

Power supply network equipment-1
Power supply network equipment-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




PDU ها با ویژگی های توالی می توانند فعال کردن هر  خروجی، اجتناب از درگیری های خطرناک از جریان زمانی که دندانه دار شدن از  دست دادن قدرت فاجعه بار است.. برای مثال، یک PDU ممکن است. ابتدا به سیستم های ذخیره سازی و تجهیزات شبکه متصل شود و سپس به طور سیستماتیک سرورهای شخصی را قدرتمند کند.

در مرکز داده، مقادیر مصرف متفاوتی مانند مصرف در تجهیزات فاوا،  دستگاه‌های تهویه مطبوع، فن‌ها، پمپ‌ها، نورپردازی و غیره وجود دارد. جریان  و تغییر و تبدیل انرژی که از نیروگاه/ ژنراتور آغاز شده و به این نقاط  مصرف می‌رسد، توسط انواع مختلفی از تجهیزات صورت می‌گیرد. است.فاده از  عبارات بالادست و پایین دست در توصیف موقعیت مکانی تجهیزات یا خرابی (مانند  ترانسفورماتور بالادست  UPS)، بسیار رایج است..  عبارت بالادست بیانگر مسیر به سمت نیروگاه و عبارت پایین دست بیانگر مسیر  به سمت مصارف در مرکز داده است.. در پیگیری مسیر جریان انرژی (که از نیروگاه  آغاز شده و به مصارف فاوا می رسد)،

از جمله قابلیت های مهم PDU هوشمند، اندازه گیری  ولتاژ و جریان و عدد توان، پایش دما و رطوبت محیط، ثبت تمام اتفاقات، تحلیل  کامل دیتا و همچنین کنترل وضعیت رله ها می باشد که با است.فاده از شبکه  اقدام به انتقال این مقادیر به لایه های مدیریتی بالادستی می نماید. سیستم  حاصل به عنوان واحد توزیع کننده برق با خروجی اندازه گیری شونده مجزا و  قابل کنترل و مانیتورینگ تحت شبکه عنوان می شود.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Qarchak