Power supply network equipment In Sahand Industrial City ( Sale, implementation consultation )

Power supply network equipment-1
Power supply network equipment-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




این PDUهای سنتی و RPPها، برای توزیع، کنترل و نظارت بر توان بحرانی تامین شده از سیستم‌های بالادستی UPS به رک‌های IT، داخل فضای تاسیسات الکتریکی قرار داده می‌شوند. برای درک روش توزیع برق در مرکز داده، به گزارش “مقایسه‌ی معماری‌های توزیع برق”  مراجعه شود. واحدهای PDU معمولا  شامل یک کلید اصلی قطع مدار ، تابلو توزیع شاخه‌مدارها، ترانسفورماتور  برق، کابل‌های خروجی برق، ضربه‌گیر و ماژول‌های کنترل و نظارت هستند. گاهی  اوقات PDUهای دارای ترانسفورماتور ایزوله می‌تواند یک همپتانسیل سازی دیگر به زمین جهت مصارف پایین‌دستی IT ایجاد کنند؛ در مراکز داده در آمریکای شمالی، PDUهای دارای ترانسفورماتور برق در اصل برای کاهش از Vac به /Vac به کار می‌روند در حالی که در ژاپن، از این PDUها برای کاهش Vac به برق تک فاز Vac در مصارف پایین‌دستی IT، است.فاده می شود. یک PDU اغلب ظرفیتی معادل Kw تا Kw دارد.

از جمله قابلیت های مهم PDU هوشمند، اندازه گیری  ولتاژ و جریان و عدد توان، پایش دما و رطوبت محیط، ثبت تمام اتفاقات، تحلیل  کامل دیتا و همچنین کنترل وضعیت رله ها می باشد که با است.فاده از شبکه  اقدام به انتقال این مقادیر به لایه های مدیریتی بالادستی می نماید. سیستم  حاصل به عنوان واحد توزیع کننده برق با خروجی اندازه گیری شونده مجزا و  قابل کنترل و مانیتورینگ تحت شبکه عنوان می شود.

تقریبا همه ی افراد به نحوی از پاور است.ریپ ها یا چند راهی های برق  استفاده کرده اند. این وسایل به راحتی به برق وصل می شوند و یک سیم، جریان  برق را به وسیله ای روی آن چندین پریز برای اتصال دستگاه های برقی قرار  دارد وصل می کند. انواع و مدل های مختلفی از این دستگاه ها وجود دارند که  هر کدام  در اندازه و سایز، طول سیم و تعداد پریز ها متفاوت می باشند. برخی  از ویژگی های معمول پاور است.ریپ ها شامل موارد زیر می باشند:



( Sale, implementation consultation ) `s other In Sahand Industrial City