Power supply network equipment In lalezar market ( Sale, implementation consultation )

Power supply network equipment-1
Power supply network equipment-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




در مرکز داده، مقادیر مصرف متفاوتی مانند مصرف در تجهیزات فاوا،  دستگاه‌های تهویه مطبوع، فن‌ها، پمپ‌ها، نورپردازی و غیره وجود دارد. جریان  و تغییر و تبدیل انرژی که از نیروگاه/ ژنراتور آغاز شده و به این نقاط  مصرف می‌رسد، توسط انواع مختلفی از تجهیزات صورت می‌گیرد. است.فاده از  عبارات بالادست و پایین دست در توصیف موقعیت مکانی تجهیزات یا خرابی (مانند  ترانسفورماتور بالادست  UPS)، بسیار رایج است..  عبارت بالادست بیانگر مسیر به سمت نیروگاه و عبارت پایین دست بیانگر مسیر  به سمت مصارف در مرکز داده است.. در پیگیری مسیر جریان انرژی (که از نیروگاه  آغاز شده و به مصارف فاوا می رسد)،

نسل جدید PDU های هوشمند امکان ادغام IP را فراهم می کنند، این بدان معناست که بسیاری از PDU ها می توانند در یک آرایه تحت یک آدرس IP واحد به هم وصل شوند. مدل های نسل بعدی همچنین با قفل های الکترونیکی ادغام می شوند و امکان شبکه سازی و مدیریت PDU ها و قفل ها را از طریق همین وسیله فراهم می کنند.

چند راهی ها یا پاور است.ریپ ها بدون شک یکی از محبوب ترین و پر کاربرد  ترین انواع لوازم و تجهیزات الکترونیکی برای افراد و کمپانی های معمولی می  باشند. این لوازم معمولا بسیار به صرفه و ارزان قیمت هستند و می توانند ضمن  ایجاد راحتی و آسان سازی امور شما، از لوازم شما نیز مراقبت کنند.



( Sale, implementation consultation ) `s other In lalezar market