trans In Varamin ( Sale, implementation consultation )

trans-1
trans-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




در حال حاضر شرکت حمل و نقل بین المللی ito trans با ارئه ی خدمات حملی و ترخیص کالا و نیز داشتن دفاتر مختلف درتهران, مرز بازرگان و است.انبول به منظور تسهیل خدمات و تسریع عملیات توانسته در کوتاه ترین زمان ممکن کلیه ی خدمات را به شما عزیزان با بالاترین دقت و بیشترین امنیت ارائه دهد و مسیر تجارت و مراودات بین المللی را در بین کشورهای همجوار و نیز در سایر نقاط اروپا و آسیا میسر سازد.

میزان واردات به کشور نیز نسبت به سال گذشته کاهش داشته و شرکای تجاری ایران در زمینه ی واردات به ترتیب چین, امارات و ترکیه هستند که به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار دارند. از جمله دلایل کاهش واردات به کشور به گردش در آمدن چرخه ی تولیدی داخلی است. که با کاهش واردات سعی ب این است. تا بخش های داخی بتوانند به فعالیت خود ادامه داده و بقای خود را حفظ نمایند. یکی از اقلامی که وارداتش به کشور ممنوع اعلام شده است. واردات پوشاک می باشد مکر در صورت داشتن نمایندگی و اخذ مجوزهای مربوط به آن که البته بسیار پر هزینه است..

در حال حاضر صادرات به همسایه ی شمال غربی در زمینه ی صادرات کالای غیر نفتی برابر شده است.. این آمارها حاکی از این است. که کشور ترکیه به یکی از شرکای اصلی تجاری ما تبدیل شده است.. البته با وجود جهش صادراتی به این کشور باز هم این کشور در رده ی سوم مقاصد صادراتی ایران قرار دارد و دو کشور چین و عراق در رده های اول و دوم صادرات ایران قرار گرفته اند و به ترتیب امارت در جایگاه چهارم و افغانستان در جایگاه پنجم مقاصد صادراتی کشور دیده می شوند.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Varamin