Drive and inverter In Abas abad Industrial City ( Sale, implementation consultation )

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




گروه فنی مهندسی تتا صنعت فعالیت خود را از سال در زمینه اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق شامل طراحی و اجرای پروژه های اتوماسیون صنعتی، تعمییرات تخصصی الکترونیک صنعتی، مونتاژ تابلو های فرمان و توزیع، تامین تجهیزات اتوماسیون و برق صنعتی به صورت کاملا تخصصی آغاز کرد. تتا صنعت طی سالهای گذشته موفق به دریافت نمایندگی رسمی از برندهای معتبر شرکت های اتوماسیون صنعتی شده. شرکت تتا صنعت محدودیتی در برند ندارد و برند های اصلی ما آ ب ب، زیمنس، اشنایدر، دلتا، آتونیکس، ال اس ، چینت و اینوت invt  میباشد. تتا صنعت با در اختیار داشتن تیم فنی متخصص و مجرب همواره بهترین راه حل را برای صنعت به ارمغان آورده است.. در سال به منظور تسریع در فرایند سفارش گیری و سهولت خرید برای مشتریان گرامی، فروشگاه آنلاین تتاصنعت برای مشتریان عزیز راه اندازی شد.

شرکت موتور کنترل یکی از پیشروترین شرکت های تامین تجهیزات اتوماسیون صنعتی در ایران می باشد. این شرکت با تکیه بر دانش روز دنیا و بهره‌گیری از نیروی متخصص و شناخت کامل از نیاز صنعتگران تلاشگر ایران اقدام به تامین طیف وسیع و کاملی از کالاهای تجهیزات اتوماسیون صنعتی نموده و با همین هدف اقدام به اخذ نمایندگی فنی و بازرگانی از معتبرترین کمپانی های جهان از ابتدا تا امروز نموده است..

شرکت تایوانی Delta در سال توسط آقای Bruce Cheng تأسیس گردیده و در عرصه راه حل های الکتریکی از سال تا سال در ردیف اولین و برترینهای روز دنیا بوده است..در سال نیز در میان شرکت در بخش شرکتهای در حال توسعه و پیشرو رتبه اول را در بخش تجهیزات الکترونیکی کسب می کند و به عنوان برند شناخته شده در صنعت جهان مطرح می شود .به واقع شرکت دلتا پیشرو ترین کمپانی در زمینه اتوماسیون صنعتی در آسیا است. که هر روز با خرید کمپانی های دیگر, در حال تبدیل شدن به یک غول چند ملیتی است..



( Sale, implementation consultation ) `s other In Abas abad Industrial City