Drive and inverter In Islamshahr ( Sale, implementation consultation )

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




CR کنترل برداری با کارایی بالا VFD (درایو فرکانس متغیر) شامل فناوری پیشرفته کنترل بردار الکتریکی است..گشتاور خروجی بالا با فرکانس کامل، پاسخ سریع، سازگاری بار کامل، دقت کنترل بالا در سرعت و قابلیت اطمینان خوب، همه اینها آن را به یک انتخاب ایده آل برای اینورتر فرکانس با کارایی بالا جهانی تبدیل کرده است. که می تواند نیازهای بالا را در حین عملیات میدانی برآورده کند.

شرکت اشنایدر الکتریک یکی از فعالترین تولیدکنندگان محصولات صنعت برق در دنیا است.. این شرکت با سابقۀ چندین ساله و کیفیت بالای محصولات خود توانسته است. اعتماد مصرف کنندگان را به خود جلب کند. این شرکت در حوزۀ مدیریت مصرف انرژی، برق ساختمان و انرژی های تجدید پذیر فعالیت وِیژه ای دارد. یکی از شاخه های فعالیت اشنایدر الکتریک فرانسه برق صنعتی است.. عمدترین و پر کاربرد ترین محصولات آن در این بخش عبارتند از:اینورتر,کلیداتوماتیک,کنتاکتور,کلید مینیاتوری,رله,منبع تغذیه و&#;

گروه فنی مهندسی تتا صنعت فعالیت خود را از سال در زمینه اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق شامل طراحی و اجرای پروژه های اتوماسیون صنعتی، تعمییرات تخصصی الکترونیک صنعتی، مونتاژ تابلو های فرمان و توزیع، تامین تجهیزات اتوماسیون و برق صنعتی به صورت کاملا تخصصی آغاز کرد. تتا صنعت طی سالهای گذشته موفق به دریافت نمایندگی رسمی از برندهای معتبر شرکت های اتوماسیون صنعتی شده. شرکت تتا صنعت محدودیتی در برند ندارد و برند های اصلی ما آ ب ب، زیمنس، اشنایدر، دلتا، آتونیکس، ال اس ، چینت و اینوت invt  میباشد. تتا صنعت با در اختیار داشتن تیم فنی متخصص و مجرب همواره بهترین راه حل را برای صنعت به ارمغان آورده است.. در سال به منظور تسریع در فرایند سفارش گیری و سهولت خرید برای مشتریان گرامی، فروشگاه آنلاین تتاصنعت برای مشتریان عزیز راه اندازی شد.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Islamshahr