Drive and inverter In Shahr ray ( Sale, implementation consultation )

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




شرکت پنتاکس Pentax یکی از بزرگترین تولید کنندگان پمپ های آب خانگی، ساختمانی، صنعتی و کشاورزی در ایتالیا می باشد و با سابقه ای بیش از سه دهه در ایران یکی از مشهورترین و محبوب ترین پمپ های آب را عرضه می نماید. امروزه سیستم های کنترل دور موتور، VFD یا اینورتر برای کنترل انواع پمپها و در بسیاری از کاربردهای دیگر در صنایع است.فاده می شوند و کاربردهای وسیعی دارند. به همین دلیل شرکت پنتاکس این محصولات کاربردی را طراحی و تولید کرده است. که نقش مهمی درصرفه جویی مصرف انرژی و کنترل فرآیند دارند.

طراحی ،برنامه نویسی ،عیب یابی انواع PLC تبدیل انواع تابلو برق کنتاکتوری به PLC تعمیر انواع ماشین آلات صنعتی مانیتورینگ صنعتی اینورتر و سافت است.ارتر تعمیر انواع بردهای صنعتی راه اندازی انواع کمپرسور اجرای چاه ارت اجرای برق کارخانجات نص...

کمپانـی INVT بعنـوان یکـی از بزرگترین سـازندگان اینورتـر (درایو) در قارٔه آسـیا از زمـان تاسـیس در سـال بـر دو حـوزه اتوماسـیون صنعتی و انـرژی الکتریکـی متمرکـز بـوده اسـت و در ایـن راسـتا بیـش از اختـراع ثبـت شـده و مرکـز تحقیـق و توسـعه دارد. این شرکت موفق به دریافت جایزه ملی «شـرکت برتـر تکنولوژیـک» در زمینـه الکترونیک صنعتـی، کنتـرل اتوماتیک و IT شـده اسـت. INVT در حـال حاضـر دارای شـرکت تابعـه، بیـش از کارمنـد، افـزون بـر دفتـر داخلـی و مرکـز خدمـات پـس از فـروش و شعبه خارج از کشور میباشد. محصـولات ایـن شرکت در زمینه اتوماسیون صنعتی، شبکه برق، ترانزیت ریلی و خودروهای برقی اکنون بطور گسترده در بیـش از کشـور دنیـا عرضـه میشـوند.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Shahr ray