Drive and inverter In qarchak Industrial City ( Sale, implementation consultation )

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




شرکت پرتو صنعت از سال موفق به طراحی و تولید ” کنترل کننده دور موتور” یا درایوهای دور متغیر VFD گردیده و در طول این مدت درایوهای تولیدی خود را مطابق با آخرین فناوری روز، ارتقاء بخشیده است.. درایوهای تولیدی این شرکت تا رنج توان کیلووات با تکنولوژی Vector Control ، قابل رقابت با محصولات اروپایی بوده به نحوی که مورد است.قبال دیگر کشور ها نیز قرار گرفته و به کشورهایی مانند ترکیه و امارات صادر میگردد. …

CR کنترل برداری با کارایی بالا VFD (درایو فرکانس متغیر) شامل فناوری پیشرفته کنترل بردار الکتریکی است..گشتاور خروجی بالا با فرکانس کامل، پاسخ سریع، سازگاری بار کامل، دقت کنترل بالا در سرعت و قابلیت اطمینان خوب، همه اینها آن را به یک انتخاب ایده آل برای اینورتر فرکانس با کارایی بالا جهانی تبدیل کرده است. که می تواند نیازهای بالا را در حین عملیات میدانی برآورده کند.

موتورکنترل به خوبی اهمیت سیستم فروش و خدمات پس از فروش را می داند و مشتریان را به عنوان مهمترین شرکای همکاری می داند. شرکت موتور کنترل سیستم مدیریت خدمات فنی جامعی را به صورت داخلی ایجاد کرده و می تواند خدمات پیش فروش و پس از فروش خوبی را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد.



( Sale, implementation consultation ) `s other In qarchak Industrial City