circuit breaker In Baharestan ( Sale, implementation consultation )

circuit breaker-1
circuit breaker-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




Schnider بخوانیو اما Schneider-electricبنویسید! شرکت اشنایدر الکتریک بعنوان یکی از قطبهای صنعت الکتریسیته با سابقه فعالیت ساله در جهان بشمار می آید این شرکت در سال در کشور فرانسه تاسیس گردید و در ابتدا متمرکز بر روی صنایع سنگین ، کشتی سازی و فولاد بود ، بعد از مدتی با تغییرات است.راتژیهای کلان بسوی صنعت الکتریسیته چرخش نمود و توانست در زمینه تولیدات و خدمات تجهیزات برق و الکتریسیته در این صنعت سهم قابل توجهی از بازار را بخود اختصاص دهد ، با مطالعه بر روی تاسیسات بزرگ برق در سراسر دنیا براحتی می توان مشاهده نمود که همیشه اثری قابل توجه از محصولات اشنایدر الکتریک در آن دخیل می باشد. در حال حاضر بالغ بر ، کارمند در بیش از . کشور برای این شرکت فعالیت می نمایند .

از این نوع کلید نباید در مصارف موتوری است.فاده کرد؛ زیرا این نوع بریکر تحمل جریان راه اندازی موتور را ندارد. MPCBاین نوع بریکر مشابه MCCBاست با این تفاوت که حتماً دارای حفاظت است. ۵ و ۵ و حتماً فانکشن را دارد و برای مصارف موتوری است.فاده می‌شود. RCB برای حفاظت در مقابل خطای اتصال زمین به کار می‌رود. رله ارت فالت نام دیگر ان است. و با

اساس کار کلیدهای محافظ جان، مقایسه جریان ورودی با جریان خروجی کلید می باشد به طوری که اگر جریان نشتی در مداری که کلید در آن واقع شده است. بیشتر از حساسیت کلید باشد کلید عمل کرده و در نتیجه مدار را قطع می نماید. از مزایای است.فاده این کلیدها حفاظت از خطر برق گرفتگی، جلوگیری از بروز آتش سوزی در اثر وجود جریان نشتی می باشد.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Baharestan