circuit breaker In Qarchak ( Sale, implementation consultation )

circuit breaker-1
circuit breaker-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




این مدارشکن‌ها از دو باریکه فلزی که در اثر افزایش جریان گرم و خم می‌شوند است.فاده می‌کنند و در این حالت نیز خم شدن فلزات موجب آزاد شدن فنر می‌شود. از این نوع مدارشکن‌ها بیشتر برای مدارهای کنترل موتور است.فاده می‌شود. مدارشکن‌های گرمایی معمولاً دارای یک المان تصحیح برای جلوگیری از تأثیر حرارت محیط در عملکرد دستگاه هستند.

برخی از است.انداردهای ساخت کلید های قدرت یا همان بریکر های برق فشار قوی به این شرح است.: IEEE. مربوط به است.اندارد تست بریکر های فشار قوی، IEEE C. AC که است.اندارد ساخت مدارشکن های فشار قوی است.، است.اندارد IEC - برای مدار شکن هایی که با جریان AC کار می کنند و است.اندارد IEC - برای بریکر های ولتاژ های AC و DC، است.اندارد IS جهت مشخصات مدار شکن های فشار قوی ولتاژ AC

چه در بخش خانگی و چه در بخش صنعتی برای جلوگیری از صدمات اضافه جریان یا سوختن دستگاه ها باید در شرایط اضطراری مانند جریانات اتصال کوتاه و افزایش ولتاژ ناگهانی، مدار را قطع کرد و از تجهیزات محافظت نمود. دو روش معمول و کاربردی است.فاده از کلید های بریکر برق یا فیوز ها هستند . این دو محصول تفاوت هایی با هم دارند که در ادامه آنها را می گوییم:



( Sale, implementation consultation ) `s other In Qarchak