circuit breaker In Sahand Industrial City ( Sale, implementation consultation )

circuit breaker-1
circuit breaker-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




فیوز ها در واقع از یک رشته فلزی که در محفظه بسته ای از جنس شیشه ، پلاستیک یا غلاف سرامیکی قرار دارد تشکیل شده اند . به این رشته فلزی فیلامان می گویند . فیلامان فیوز با دیگر اجزای موجود در مدار، یک مدار بسته را تشکیل می دهد . در حالتی که در مدار به هر دلیل اضافه جریان یا اتصال کوتاه رخ دهدف فیلامان ذوب شده و مدار را باز می کند . به همین دلیل است. که فیوز ها تنها قابلیت است.فاده برای یک بار را دارند و بعد از ذوب شدن باید مجددا تعویض شوند.

فیوز مینیاتوری (MCB) مخفف کلمات Miniature Circuit Breaker قطع کننده جریان مینیاتوری می‌باشد که یک کلید قطع جریان اتصال کوتاه یا جریان‌های زیاد می‌باشد، این فیوز‌ها نسبت به تحمل جریان اولیه و اضافه بار سریعاً عکس العمل نشان می‌دهند و برق را قطع می‌کنند. MCB دارای حداکثر جریان تا آمپر می‌باشد و جریان قطع آن قابل تنظم نمی‌باشد.

اساس کار کلیدهای محافظ جان، مقایسه جریان ورودی با جریان خروجی کلید می باشد به طوری که اگر جریان نشتی در مداری که کلید در آن واقع شده است. بیشتر از حساسیت کلید باشد کلید عمل کرده و در نتیجه مدار را قطع می نماید. از مزایای است.فاده این کلیدها حفاظت از خطر برق گرفتگی، جلوگیری از بروز آتش سوزی در اثر وجود جریان نشتی می باشد.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Sahand Industrial City