circuit breaker In Tehran stone Industrial City ( Sale, implementation consultation )

circuit breaker-1
circuit breaker-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




در حالت اضافه بار (زمانی که جریان بیشتر از جریان نامی از MCB بگذرد)، در هنگام گذر جریان ، بی متال گرم شده و خم می شود و ضامن مکانیکی را آزاد می کند. مدت زمان خم شدن بی متال به مقدار جریانی که از آن می گذرد بستگی دارد. هر چه جریان بیشتر شود، انحراف بی متال سریعتر انجام می شود. در حالت اتصال کوتاه، جریان گذرا از مگنت پیستون را به سمت ضامن حرکت می دهد. در نتیجه ضامن به صورت آنی آزاد می شود و بلافاصله اتصالات را آزاد می کند.

ممکن است. بپرسید فیوز با قطع کننده مدار یا همان بریکر چه تفاوتی دارد؟ باید بگوییم فیوزها یکبار مصرف هستند بعد از است.فاده باید با قطعات جدید تعویض شوند، اما بریکرها قابلیت است.فاده مجدد را نیز دارند و می توان آنها را به صورت دستی یا اتوماتیک تنظیم کرد. تمام بریکرها در اصول کلی کاری که انجام می دهند یکسانند اما شدت جریان، کلاس ولتاژ، نوع قطع کننده مدار و نوع ساختار در هر کدام از آنها متفاوت است..

بریکرهای روغنی به این صورت هستند که کنتاکت های قطع و وصل مدار درون یک محفظه پر از روغن قرار می گیرند و به وسیله یک فنر قوی قطع و وصل جریان در آنها انجام می شود. در مدار شکن های گازی SF که معمولا هم برای ولتاژهای بالا است.فاده می شوند کنتاکت های بریکر برق فشار قوی در محفظه ای که با گاز SF عایق شده است. قرار می گیرند. ابعاد این مدارشکن ها کمتر از سایر مدل هاست و صدای کمتری هم تولید می کنند.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Tehran stone Industrial City