circuit breaker In lalezar market ( Sale, implementation consultation )

circuit breaker-1
circuit breaker-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




ممکن است. بپرسید فیوز با قطع کننده مدار یا همان بریکر چه تفاوتی دارد؟ باید بگوییم فیوزها یکبار مصرف هستند بعد از است.فاده باید با قطعات جدید تعویض شوند، اما بریکرها قابلیت است.فاده مجدد را نیز دارند و می توان آنها را به صورت دستی یا اتوماتیک تنظیم کرد. تمام بریکرها در اصول کلی کاری که انجام می دهند یکسانند اما شدت جریان، کلاس ولتاژ، نوع قطع کننده مدار و نوع ساختار در هر کدام از آنها متفاوت است..

فیوز مینیاتوری (MCB) مخفف کلمات Miniature Circuit Breaker قطع کننده جریان مینیاتوری می‌باشد که یک کلید قطع جریان اتصال کوتاه یا جریان‌های زیاد می‌باشد، این فیوز‌ها نسبت به تحمل جریان اولیه و اضافه بار سریعاً عکس العمل نشان می‌دهند و برق را قطع می‌کنند. MCB دارای حداکثر جریان تا آمپر می‌باشد و جریان قطع آن قابل تنظم نمی‌باشد.

همچنین بریکر ها باید تمام جریان های احتمالی را در کوتاهترین زمان ممکن قطع کنند و در حالت قطع (هنگامی که کنتاکت ها از هم جدا هستند) هر نوع ولتاژی که بین دو قسمت باز مدار برقرار می شود را بدون اینکه قوس الکتریکی در مدار به وجود آید تحمل کنند. جالب است. بدانید بریکر ها را هم در فضاهای باز و هم در فضاهای بسته می توان نصب و است.فاده نمود.



( Sale, implementation consultation ) `s other In lalezar market