diesel generator In Baharestan ( Sale, implementation consultation )

diesel generator-1
diesel generator-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




گروه صنعتی هوبارت، به عنوان مجموعه ای تخصصی در زمینه صنعت برق از سال تاسیس گردیده و با عنوان تولید کننده دیزل ژنراتور های صنعتی  پایه گذار الگوی ویژه ای از خدمات مشتری مدارانه می باشد. این گروه با بهره گیری از مهندسین مجرب و متخصصین کارآزموده در زمینه تولید، مشاوره، نظارت، طراحی و اجرای پروژه های برق صنعتی مشغول فعالیت می باشد.

پاسخ به این سئوال کمی دشوار است.، چون در ایران دسترسی به سازندگان واقعی دیزل ژنراتور بسیار دشوار شده است. و اکثرا بازار ایران را ترک کرده اند و تنها بعضی از شرکت ها مدعی نمایندگی آنها در ایران می باشند، که صحت سنجی آن را به شما واگذار می کنیم، اما برند آکسا به عنوان یکی از سه برند برتر جهان در زمینه دزل ژنراتور به جرات یکی ازقدرتمند ترین و با کیفیت ترین و معتبر ترین و با اصالت ترین کمپانی های کوپله کننده دیزل ژنراتور در ایران است. که هنوز در بازار حضور دارد و نماینده انحصاری آن، شرکت توسعه صنایع دیزلی مبنا نیز مسئولیت ارائه کلیه خدمات فروش، خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات در ایران را بر عهده دارد.

شارژ کردن باتری با ژنراتور دیزلی باید به شکل دقیق و اصولی انجام بگیرد. باید بدانید زمانی که عقربه‌های ولتاژ پایین هستند، باتری درحال شارژ شدن است.. همچنین زمانی که عقربه‌ها بالا هستند، طول عمر باتری کاهش خواهد یافت. شارژرهایی که جهت شارژ کردن باتری دیزل ژنراتور ساخته شده‌اند از جنس فولاد ضد زنگ هستند.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Baharestan