diesel generator In Bomehen ( Sale, implementation consultation )

diesel generator-1
diesel generator-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




مصرف سوخت در دیزل ژنراتورها به عوامل مختلفی از جمله ظرفیت ژنراتور، ساعات کارکرد، بار مصرفی، روش خنک کاری ژنراتور و کیفیت سوخت وابسته است.. با این حال، دیزل ژنراتورهایی که با تکنولوژی سوپرچارژر و توربوشارژر تجهیز شده‌اند، می‌توانند کارایی بالاتری داشته باشند و در نتیجه، مصرف سوخت کمتری داشته باشند. همچنین، دیزل ژنراتورهایی که مجهز به ECU هستند با است.فاده از فناوری‌های مدیریت مصرف سوخت مانند تکنولوژی مدیریت بار و تکنولوژی تنظیم سرعت، نسبت به دیزل ژنراتورهایی که از این تکنولوژی‌ها است.فاده نمی‌کنند، مصرف سوخت کمتری دارند.

باید زمان تحویل دیزل ژنراتور را در نظر بگیرید و در صورتی که نیاز فوری به تحویل گیری دیزل ژنراتور را را دارید حتماً از دستگاه های موجود فروشنده بازدید و خرید خود را با خیال آسوده انجام دهید، موجودی کالای نماینده فروش کمپانی کوپله کننده نشان دهنده توانایی مالی و اعتبار تجاری و فنی فروشنده می باشد.

دیزل ژنراتور تصاکو tsaco نمایندگی انحصاری شرکت آکسا ژنراتور ترکیه در ایران با بیش از سال سابقه در این صنعت است.. شرکت صنایع توسعه مبنا (تصاکو) همچنین بعنوان تولید کننده و تآمین کننده، فروش و خدمات پس از فروش انواع دیزل ژنراتور و ژنراتور گازسوز در این حوضه فعالیت دارد.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Bomehen