diesel generator In Firozkooh ( Sale, implementation consultation )

diesel generator-1
diesel generator-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




باید از کیفیت و برند دیزل ژنراتور اطمینان حاصل کنید. برندهای معتبر و با تجربه در تولید موتور دیزل ژنراتورها مثل کامینز، میتسوبیشی، پرکینز، دوسان-هیوندایی و ولوو با کیفیت بالا و پرچم دار این صنعت هستند. در زمینه ساخت آلترناتور ( ژنراتور) نیز کمپانی های است.مفرد و مکالته حرف اول را در صنعت میزنند و کمپانی آکسا ژنراتور به عنوان یکی از سه کمپانی برتر تولید دیزل ژنراتور در جهان، بهترین انتخاب در ایران به شمار می رود.

این نوع از ژنراتور گازوئیلی در بیشتر مواقع آماده است. و هر زمانی می‌توانید از آن است.فاده کرده و انرژی تولید کنید. ولی همانطور که از نامش پیداست مختص زمان‌های اضطراری بوده و می‌توانید از آن در مراکزی همانند کارخانجات، بیمارستان‌ها و... است.فاده کنید. در زمان‌هایی که برق شهری قطع است. و افراد به آن دسترسی ندارند، این دیزل ژنراتور می‌تواند شروع به کار کرده و برق مورد نیاز را تامین کند. خرید دیزل ژنراتور اضطراری هرگونه عدم دسترسی به برق را از بین می‌برد.

شرکت آکسا ژنراتور با بیش از سال تجربه در زمینه مونتاژ و فروش، تولید کننده مشهور جهانی دیزل ژنراتور است.. به عنوان یک OEM، ما مفتخریم که طیف وسیعی از محصولات را از برخی از معتبرترین برندهای صنعت ژنراتور، از جمله کامینز از آمریکا، پرکینز از انگلیس، میتسوبیشی از ژاپن ، ولوو پنتا از سوئد و دوسان از کره جنوبی ارائه می کنیم.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Firozkooh