diesel generator In Islamshahr ( Sale, implementation consultation )

diesel generator-1
diesel generator-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




باید از کیفیت و برند دیزل ژنراتور اطمینان حاصل کنید. برندهای معتبر و با تجربه در تولید موتور دیزل ژنراتورها مثل کامینز، میتسوبیشی، پرکینز، دوسان-هیوندایی و ولوو با کیفیت بالا و پرچم دار این صنعت هستند. در زمینه ساخت آلترناتور ( ژنراتور) نیز کمپانی های است.مفرد و مکالته حرف اول را در صنعت میزنند و کمپانی آکسا ژنراتور به عنوان یکی از سه کمپانی برتر تولید دیزل ژنراتور در جهان، بهترین انتخاب در ایران به شمار می رود.

Generator motors can generate power from to kV (KVA) for homes, shops, small offices, and can be used for large office complexes and factories. A kV generator can be housed in a portable insulated compartment. MW generators are used for small power stations and several generators can be used for this purpose. Generators in larger sizes are transported separately to the installation site, where assembly and ancillary equipment are added.

به زبان ساده از دلال، شرکت واسطه، شرکت هایی که صرفاً کار بازرگانی می کنند و هیچ سر رشته ای از کالایی که نیاز به پشتیبانی و نگهداری فنی ویژه دارند خرید نکنید، و در صورت ادعای داشتن نمایندگی از طرف فروشنده، حتماً و حتماً آن را از کمپانی اصلی است.علام بگیرید، ضمنا مراقب باشید که کمپانی اصلی واقعی باشد و وجود خارجی داشته باشد! چون بارها اتفاق افتاده که بعضی افراد سود جو با طراحی یک وب سایت و ثبت یک دامنه در یک کشور اروپایی ضمن ادعای سازنده خارجی بودن، به خودشان در ایران نمایندگی انحصاری داده و از این طریق در حال کلاهبرداری از مشتریان بی تجربه هستند.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Islamshahr