diesel generator In Malard ( Sale, implementation consultation )

diesel generator-1
diesel generator-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




در کل، دیزل ژنراتورها به دلیل تولید آلاینده‌های مختلف از جمله دی اکسید کربن، نیتروژن اکسیدها، ذرات معلق و هیدروکربن‌های ناسوخته، به عنوان منابع تولید برق پاک در نظر گرفته نمی‌شوند. با این حال، با بهره‌گیری از فناوری‌های جدید، دیزل ژنراتورهایی تولید شده که با است.فاده از سیستم‌های کاتالیستی و فیلترهای ذرات جامد، میزان آلاینده‌های تولیدی خود را به حداقل ممکن می‌رسانند.

ممکن است. شما هم از نحوه کارکرد ژنراتور خبر نداشته باشید و ندانید که چطور با آن کار کنید. چگونگی کارکرد ژنراتور دیزلی مسئله حائز اهمیتی است. که باید به آن توجه کنید. نحوه کار به این صورت است. که در ابتدا سوختی که توسط آن دریافت می‌گردد به انرژی مکانیکی تبدیل خواهد شد. پس از اینکه سوخت فرستاده شده توسط مخزن دریافت شد، پمپ سوخت مقدار آن را به وسیله لوله کشی به موتور می‌فرستد و آن نیز قادر به دریافت سوخت مورد نیاز است.. پس از دریافت سوخت، احتراق شروع خواهد شد و با این کار پیستون‌های موجود شروع به حرکت می‌کنند و می‌توانند انرژی مکانیکی تولید کنند.

تمدن مدرن به شدت به برق برای تامین انرژی زندگی روزمره و صنایع وابسته است.. در مناطق خشک، دیزل ژنراتورها به دلیل است.حکام و قابلیت اطمینان، به گزینه ای محبوب به عنوان منبع تامین انرژی تبدیل شده اند. دیزل ژنراتورها توان خروجی بالاتری نسبت به ژنراتورهای بنزینی یا گازی تولید می کنند.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Malard