diesel generator In Salarieh Industrial City ( Sale, implementation consultation )

diesel generator-1
diesel generator-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




گروه صنعتي ديزل‌ساز با بيش از چهار دهه تجربه در زمينه توليد، مونتاژ و واردات انواع پمپ، الكتروموتور، ديزل ژنراتور، آلترناتور، موتورپمپ، مكانيكال سيل، لوازم کشاورزی و شستشو و همچنین محصولات ساختمانی، با دارا بودن بيش از چهل نمايندگي مختلف از كشورهاي اروپاي غربي، ژاپن و چین و با توجه به توانمندي فني و پشتوانه تجاري، آمادگي خود را جهت ارائه خدمات تجاری، فني و مشاوره‌اي در جهت تامين انواع كالاهاي ذیل در بخش صنعتی، كشاورزي و ساختمانی اعلام مي‌نمايد.

استفاده از ژنراتور برق دیزلی ویژگی‌های بسیاری دربرداشته که با خرید آن خواهید توانست از آن‌ها برخوردار شوید. این ویژگی‌ها هر دیزلی را نسبت به سایر نوع‌ها متمایز می‌کند و به این روش افراد می‌توانند ژنراتور باکیفیتی را خریداری کنند. پس خرید ژنراتور دیزلی نگرانی شما را راجع به کمبود و نبود برق برطرف می‌سازد.

در صورتی که نیاز دارید دیزل ژنراتور به صورت خودکار به شبکه برق اتصال پیدا کند، باید دیزل ژنراتوری مجهز به تابلو برق امرجمسی با قابلیت ATS (Automatic Transfer Switch) را انتخاب کنید. و برای است.فاده همزمان دیزل ژنراتور ها با برق شهر شما نیاز به یک تابلو سنکرون Synchronization panel با یک لاجیک مناسب دارید.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Salarieh Industrial City