diesel generator In South of Tehran ( Sale, implementation consultation )

diesel generator-1
diesel generator-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




دیزل ژنراتور جزو دستگاه‌هایی است. که به وسیله انرژی مکانیکی به وجود آمده و قادر به تبدیل آن به انرژی الکتریکی است.. خرید ژنراتور دیزلی به شما کمک می‌کند با هزینه مناسبی صاحب دستگاه بدون نقصی شوید. ژنراتور برق دیزلی از اجزای گوناگونی برخوردار بوده که هر کدام به نوعی کاربرد دارند. برخی از اجزای ژنراتور دیزلی شامل موارد ذیل هستند:

باید محل نصب دیزل ژنراتور را قبل از خرید در نظر بگیرید، زیرا باید دیزل ژنراتوری انتخاب کنید تا مطابق مکان مورد نظر برای نصب باشد و محل انتخابی نیز باید مناسب بوده و اجازه دسترسی به سرویس و نگهداری آسان را داشته باشد. باید محیط نصب دیزل ژنراتور را هم در نظر بگیرید. در صورت نصب در محیط‌های با میزان گرد و غبار بیشتر، دیزل ژنراتور با سیستم فیلتراسیون هوای قوی‌تر مورد نیاز است.. رساندن هوای مورد نیاز خنک کاری دیزل ژنراتور و بازشوی مناسب جهت خروج هوای گرم دیزل ژنراتور از واجبات است.!

باید از کیفیت و برند دیزل ژنراتور اطمینان حاصل کنید. برندهای معتبر و با تجربه در تولید موتور دیزل ژنراتورها مثل کامینز، میتسوبیشی، پرکینز، دوسان-هیوندایی و ولوو با کیفیت بالا و پرچم دار این صنعت هستند. در زمینه ساخت آلترناتور ( ژنراتور) نیز کمپانی های است.مفرد و مکالته حرف اول را در صنعت میزنند و کمپانی آکسا ژنراتور به عنوان یکی از سه کمپانی برتر تولید دیزل ژنراتور در جهان، بهترین انتخاب در ایران به شمار می رود.



( Sale, implementation consultation ) `s other In South of Tehran