dynamo In qarchak Industrial City ( Sale, implementation consultation )

dynamo-1
dynamo-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




اگر با نرم افزارهای سه بعدی کار کرده باشید حتما میدانید که در روند طراحی و مدلسازی بعضی از کارهای تکراری بوده و شما مجبور هستید در مراحل مختلف مجددا چندین بار آن ‌ها را تکرار کنید. انجام این کارها بسیار زمانبر بوده و باعث کلافیگی شما حین انجام پروژه های می‌شود و روند طراحی و مدلسازی را کند می‌کند. برای رهایی از این مشکل کافیست از پلاگین داینامو است.فاده کنید تا علاوه بر کاهش انجام کارهای تکراری در  زمان نیز صرفه جویی شود.شما میتوانید با نصب داینامو و تنظیم آن روی یک گره بدون نیاز به باز کردن داینامو عملیات خودکار مورد نظر را در رویت انجام دهید.

داینامو شامل یک زبان برنامه نویسی متن باز و بصری Visual است. . این زبان برنامه نویسی به شما این امکان را می دهد که با انتخاب کامپوننت هایی از کتابخانه ( قبل با خطوط  کد نویسی شده آماده شده ) یا با نوشتن کد، ابزار، دستورها جدیدی ساخته شده است. تا بتوان همزمان الگوریتم هایی را ایجاد کرده که منجر به تولید مدل های سه بعدی میشوند.برقراری ارتباط دیداری، سیستمی و هندسی بین بخش های مختلف طرح، یک عامل کلیدی در پروسه طراحی است.. روند انجام کار، این ارتباطات را از ایده اولیه تا طرح نهایی تحت تاثیر قرار می دهد. به همین دلیل برنامه نویسی ایناجازه را میدهد تا جریان کاری را، با الگوریتم های موجود ایجاد کنیم.

به وسیله پلاگین داینامو در رویت میتوان شبیه سازی طرح کلی پروژه را انجام داد تا به وسیله ان بتوان قبل از اجرایی کامل پروژه متوجه این موضوع شد که آیا این طرح در واقعیت نیز به خوبی اجرا می شود یا خیر. به طور کلی پلاگین داینامو کمک می کند تا بتوان پروژه را براساس معیارها تعیین کرده ایم ارزیابی کرده ودر صورت وجود نواقص و کم و کاستی های احتمالی قبل از اجرا انها را برطرف کرده ردر نتیجه این ویژگی



( Sale, implementation consultation ) `s other In qarchak Industrial City