relay In Islamshahr ( Sale, implementation consultation )

relay-1
relay-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




تشخیص تغییر توالی فاز، تشخیص قطع یک فاز، حساسیت و محافظت در برابر عدم تفارن ولتاژ سه فاز (از ۵% تا ۵%) قابل تنظیم، تشخیص کاهش ولتاژ شبکه، قطع سریع در صورت بروز خطا، دارای سیگنال ‌های نمایشگر خطا‌های مختلف و حالت عادی و حفاظت الکتروموتور در مقابل اختلالات شبکه از جمله ویژگی های رله کنترل فاز می باشد.

قابل تنظیم جریان توسط دسته AMPERS، عدم وابستگی دمای محیط، دارای تایمر تاخیر در وصل با زمان ثابت، قابلیت تنظیم تاخیر در قطع توسط دسته DELAY، دو حرکت عملکرد قفل شونده و اتوماتیک، نمایش دهنده حالت خطا قبل از قطع خروجی، دارای نمایشگر وصل خروجی، نمایشگر حالت خطا FAULT از مشخصه های این نوع رله است..

برای تشخیص جریان ‌های نشتی به زمین از این نوع رله‌ها است.فاده می شود. رله ارت فالت در انواع یک فاز و سه فاز وجود دارد که در هنگام خرید رله حتما باید به این موضوع توجه داشته باشید. تشخیص خطای اتصال به زمین، تنظیم محدوده‌ی جریان نشتی از ۵% تا % رنج، تنظیم محدوده ‌ی جریان از میلی آمپر الی آمپر، تشخیص جریان نشتی در کابل ‌های زیر زمینی، سیم پیچ الکتروموتور‌ها و تابلو‌های برق از جمله مشخصه های این نوع از رله‌ها می باشد.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Islamshahr