relay In Sahand Industrial City ( Sale, implementation consultation )

relay-1
relay-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




رله های الکترونیکی نمونه مدرن کنتاکتورها هستند. خرید رله‌های الکترونیکی نیز به همان دلایل خرید رله انجام می شود. زیرا این نوع رله ها نیز همان موارد مصرف رله‌های الکترومکانیکی را دارند. فروش رله الکترونیکی در انواع اس اس آر تک فاز، اس اس آر دو فاز، اس اس آر سه فاز با جریان های مختلف انجام می شود.

زمانی که ولتاژی به سیم پیچ رله برسد یک میدان مغناطیسی ایجاد می شود. این میدان مغناطیسی می تواند کنتاکت های موجود در خود رله را قطع و وصل کند. به این ترتیب رله می تواند بسیاری از وسایل الکتریکی و الکترونیکی را کنترل کرده و آن ها را قطع و وصل کند. انواع مختلفی از این قطعه در شکل ها، اندازه ‌ها و  توان های مختلف طراحی و تولید شده است. که در هنگام خرید و فروش رله باید به این موضوع توجه کرد.

عموما خرید رله مغناطیسی برای است.فاده از کاربردهای خاص آن است. که از مدار در مقابل اتصال کوتاه محافظت می کند. همان طور که می دانید فیوز نیز به همین منظور به کار می رود اما تفاوت این دو قطعه این است. که فیوز در این مواقع می سوزد ولی رله مدار جریان را قطع می ‌کند. بعد از اینکه مشکل موجود بر طرف شود، می توانیم قطع کننده مدار را به حالت اول در آوردیم و دوباره از آن است.فاده کنیم. در هنگام خرید رله مغناطیسی باید به کیفیت قطعه نیز توجه داشته باشیم.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Sahand Industrial City