rectifier In Baharestan ( Sale, implementation consultation )

rectifier-1
rectifier-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




گاهی اوقات امکان است.فاده از مبدل‌های AC به AC فراهم نمی‌باشد، به همین دلیل در ابتدا برق AC را با رکتیفایر به DC تبدیل کرده و سپس با است.فاده از اینورتر آن را مجددا به برق AC با فرکانس مدنظر تبدیل می‌کنیم (تمرکز در این تبدیل بروی فرکانس می‌باشد نه سطح ولتاژ آن)، گرم‌کن‌های القایی جز آن دسته از مواردی می‌باشند که نیازمند برق AC با فرکانس کاری بالا بوده و به همین دلیل از سیستمی که ذکر شد در ساختار آن است.فاده می‌شود.

Cockcroft Walton نیز یکی از مواردی است. که در آن ولتاژ خروجی DC می‌تواند برابر ولتاژ ورودی باشد!. در نگاه اول تصور می‌شود این مدل از رکتیفایرها کاربرد آن‌چنانی نداشته باشند، بااین‌حال به دلیل ویژگی خاص آنها، از این تقویت کننده‌ها در مدارات بسیار زیادی نظیر؛ تلویزیون، انتقال‌دهنده‌های فرکانس رادیویی، دستگاه‌های تابش فتون، مایکرو ویوها و &#; است.فاده شده است..

عملکرد کلی آن به دلیل در مجاورت قرار گرفتن هیدروکسید آلومینیوم و الکترودهای آلومینیم شکل می‌گرفت، متاسفانه این نوع یکسوسازی به دما حساسیت بالایی داشته و تنها در دماهای بالای درجه سانتی‌گراد عملکرد قابل‌قبول از خود نشان می‌داد.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Baharestan