rectifier In Malard ( Sale, implementation consultation )

rectifier-1
rectifier-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




نسبت تبدیل و یا بازده رکتیفایر را با η نشان می‌دهند و به‌صورت کلی بیانگر نسبت ولتاژ DC خروجی به ولتاژ ورودی AC می‌باشد. حتی اگر تصور کنیم رکتیفایر ما کاملا ایده‌آل می‌باشد این عدد % نخواهد بود چرا که در هر شرایطی مقداری از خروجی با اینکه به‌صورت کلی DC نامیده می‌شود ولی ماهیتی AC (ریپل‌ها) به همراه دارد. عموما برای رفع این مشکل از مداری ثانویه جهت صاف‌تر کردن DC خروجی و حذف بخش‌های AC آن است.فاده می‌کنند.

رکتیفایر لوله خلأ دیودی یا thermionic vacuum tube diode که به آن دریچه فلمینگ (Fleming valve) نیز گفته می‌شود برای اولین‌بار در سال توسط John Ambrose Fleming به‌عنوان یک ردیاب امواج رادیویی اختراع شد که پس از تکامل، بعدا از آن به‌عنوان یکسوکننده نیز است.فاده کردند.

رکتیفایر یا یکسوساز، یک المان الکتریکی غیرفعال (Passive) بوده که جریان‌های متناوب AC را به جریان مستقیم DC تبدیل می‌کند. اگر بخواهیم رکیتفایر را به زبان ساده‌تری توضیح دهیم، باید گفت رکتیفایر قطعه‌ای است. که اجازه می‌دهد جریان فقط از یک جهت عبور کند، رکتیفایر دقیقا شبیه یک شیر یک‌طرفه عمل می‌کند، شیر یک‌طرفه فقط اجازه می‌دهد آب در یک جهت عبور کرده و اجازه عبور جریان آب را در سایر جهت‌ها نمی‌دهد.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Malard