rectifier In Pishva ( Sale, implementation consultation )

rectifier-1
rectifier-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




UPSها وظیفه تامین برق را در شرایط اضطراری به عهده‌ دارند، باتری‌های لیتیومی یکی از مهم‌ترین المان‌های به‌کاررفته در این ادوات می‌باشند، برای شارژ این باتری‌ها نیازمند برق DC (جریان مستقیم) می‌باشیم که به‌راحتی می‌توانیم با است.فاده از رکتیفایر، برق AC خانگی را جهت شارژ آنها به DC تبدیل نماییم.

این دسته عمدتا برای کاربردهای صنعتی و توان بالا مورد است.فاده قرار می‌گیرد و در آن همانند تک‌فاز، رکتیفایر سه‌فاز نیم موج، تمام موج با ترانس سر وسط و تمام موج با پل مداری وجود دارد. از آنجایی‌که توان نامی در این دسته بالا می‌باشد به همین دلیل عمدتا به‌جای دیودهای معمولی از تریستور توان بالا که پیش‌تر در مورد آن بحث شد است.فاده می‌شود.

رکتیفایر‌ها علاوه بر تبدیل AC به DC در مواردی مانند دمولاسیون امواج رادیویی در انواع گیرنده‌های رادیویی، خطوط انتقال برق HVDC، جوشکاری و مدارات تغذیه سوئیچینگ مورد است.فاده قرار می‌گیرند. ازآنجایی‌که عناصر مورد است.فاده در یکسوسازها همگی در دسته الکترونیک قدرت جای می‌گیرند پس جای تعجبی هم نیست که شاهد هارمونیک جریان در سمت منبع AC و هارمونیک ولتاژ در سمت منبع DC باشیم.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Pishva