rectifier In Salarieh Industrial City ( Sale, implementation consultation )

rectifier-1
rectifier-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




با ظهور نیمه‌هادی‌ها است.فاده از رکتیفایرهای تیوب خلأ (Vacuum Tube) عملا منسوخ شد هرچند تا سال‌های بعد برخی از افراد همچنان از این تیوب‌ها در تجهیزات صدا است.فاده می‌کردند. بزرگ‌ترین مزیت این نیمه‌هادی‌ها؛ امکان کارکرد تحت جریان‌های بسیار کم و بسیار بالا می‌بود به همین دلیل انواع متفاوتی از دیودهای یکسوساز با نام‌های؛ junction diodes و Schottky diode (دیود شاتکی) به وجود آمدند.

در رکتیفایرهای نیم و تمام موج که در آنها از ترانسفورماتور سر وسط است.فاده شده است. این افت ولتاژ معمولا به‌ازای هر دیود یک پیک تا پیک ولتاژ می‌باشد. در رکتیفایر‌های پلی (Bridge) این مقدار دو برابر می‌باشد که می‌تواند سبب محدودیت در است.فاده برای کاربردهای توان پایین گردد چرا که در این کاربردهای عمدتا ولتاژ متناوب ورودی عددی بسیار پایین است. و چه‌بسا قرار است. مقداری هم از آن از دست برود!

باتوجه به موارد گفته شده رکتیفایر پالس از دید THD (Total Harmonic Distortion) نسبت به رکتیفایر تک‌فاز و سه‌فاز تمام موج بهتر عمل می‌کند با این حال این رکتیفایر نیز همچنان مشکل هارمونیک داشته به همین دلیل برای توان‌های بالا که تاثیر هارمونیک‌های مزاحم بیشتر است. از رکتیفایر پالس است.فاده می‌کنیم.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Salarieh Industrial City