rectifier In Shams abad Industrial City ( Sale, implementation consultation )

rectifier-1
rectifier-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




در این مقاله می‌خواهیم به رکتیفایر که وظیفه اصلی آن تبدیل ولتاژ AC به DC می‌باشد به شکلی مفصل بپردازیم و در طی آن به تاریخچه رکتیفایر که انواع بسیار متنوعی مانند؛ الکترومکانیکی که در آن تبدیل حول عملکرد کموتاتور صورت می‌گرفت و یا سنکرون که تبدیل تحت چرخش منظم یک موتور تحت بار و قطع و وصل‌های متوالی رخ می‌داد و در نهایت حالت جامد که انقلابی در صنعت برق ایجاد نمود، نگاهی داشته باشیم، سپس به کاربرد رکتیفایر در منابع تغذیه توان DC که مهم‌ترین جز دستگاه‌های کنترلی بوده و یا گرم‌کن‌های القایی که رکتیفایر جزئی از یک سیستم تبدیل AC به AC در آنها به شمار می‌آید، بپردازیم.

در این رکتیفایر صرفا قسمت مثبت و یا منفی موج AC و در حالی که بخش مقابل آن مسدود شده است. اجازه عبور می‌یابد. ازآنجایی‌که صرفا نصف موج اولیه به خروجی انتقال داده می‌شود بنابراین میانگین ولتاژ خروجی پایین می‌باشد. به این دلیل که در این یکسوساز تنها از یک دیود است.فاده می‌شود بنابراین جریان به شکل پالسی و ریپلی خواهد بود که قطعا سبب تولید هارمونیک و افت کیفیت توان می‌شود.

رکتیفایر پالس درواقع از اتصال سری دو رکتیفایر پالس به وجود می‌آید که در آن هر لگ (Leg) دو رکتیفایر ( پالس) داشته که از یک فاز است.فاده می‌کنند و بین این دو رکتیفایر درجه اختلاف فاز وجود دارد. همین اختلاف فاز درجه سبب حذف هارمونیک‌ها در رکتیفایر پالس (نصب شده بروی هر لِگ رکتیفایر پالس) می‌شود که در نهایت تاثیر مثبتی در عملکرد رکتیفایر پالس ما خواهد داشت.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Shams abad Industrial City