rectifier In South of Tehran ( Sale, implementation consultation )

rectifier-1
rectifier-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




رکتیفایر تمام پل یکی از این موارد است. که در آن ولتاژ خروجی تقریبا دو برابر مقدار پیک ولتاژ ورودی (AC) می‌باشد. در شکل مقابل این رکتیفایر را که در اصل از نوع نیم موج می‌باشد را مشاهده می‌نمایید، خازن‌های است.فاده شده در این رکتیفایر به‌منظور صاف‌تر کردن خروجی DC می‌باشند.

رکتیفایر یا یکسو ساز تنها اجازه می‌دهد جریان از یک سمت عبور کند و همین ویژگی باعث می‌شود تا جریان‌های AC نتوانند به‌صورت کامل از رکتیفایر عبور نمایند. در واقع با قرار دادن یک دیود معمولی در مسیر جریان AC (ساده‌ترین نوع رکتیفایر؛ &#;نیم موج&#;) و با توجه به جهت قرار گرفتن آن می‌توانیم نیم سیکل منفی یا مثبت موج متناوب را حذف کرده و در خروجی تنها نیم سیکل‌هایی که هم‌جهت با دیود باشند را داشته باشیم.

رکتیفایر‌ها علاوه بر تبدیل AC به DC در مواردی مانند دمولاسیون امواج رادیویی در انواع گیرنده‌های رادیویی، خطوط انتقال برق HVDC، جوشکاری و مدارات تغذیه سوئیچینگ مورد است.فاده قرار می‌گیرند. ازآنجایی‌که عناصر مورد است.فاده در یکسوسازها همگی در دسته الکترونیک قدرت جای می‌گیرند پس جای تعجبی هم نیست که شاهد هارمونیک جریان در سمت منبع AC و هارمونیک ولتاژ در سمت منبع DC باشیم.



( Sale, implementation consultation ) `s other In South of Tehran