Soft starter In Islamshahr ( Sale, implementation consultation )

Soft starter-1
Soft starter-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




در کاربردهایی مانند پمپ‌ها و کمپرسورها، که می‌توانند برای حفظ جریان‌ها یا فشارهای فرآیند حیاتی به است.ارت‌های زیادی در ساعت نیاز داشته باشند، این جریان‌های راه‌اندازی کاهش‌یافته منجر به گرمایش موتور به‌ طور قابل‌توجهی و عمر طولانی‌تر موتور می‌شود. افزایش ملایم گشتاور موتور در هنگام راه اندازی موتور نیز می تواند عمر تجهیزات تسمه محور و دنده مکانیکی را افزایش دهد. شتاب و کاهش سرعت نرم، سایش تسمه، چرخ دنده، زنجیر، کلاچ، شفت و یاتاقان را کاهش می دهد.

در این مقاله از مجله سیمی نصر ماد سعی کردی همه چیز را درباره این که سافت است.ارتر چیست و چه عملکردی دارد را برای شما بگوییم و شما را از قابلیت ها و امکانات این قطعه باخبر کنیم. سافت است.ارتر ها ییک از مهم ترین لوازم و تجهیزاتی هستند که می توانند کمک زیادی به یک مجموعه کنند.برای دریافت کاتالوگ محصولات درایو و سافت است.ارتر از

سافت است.ارتر (Soft Starter) یک دستگاه کنترلی است. که برای کنترل جریان و ولتاژ ورودی به موتورهای الکتریکی است.فاده می شود. وظیفه اصلی سافت است.ارتر، کاهش جریان راه اندازی موتور و کاهش شوک ها و لرزش های موتور هنگام راه اندازی است.. علاوه بر این، سافت است.ارتر مانع از ایجاد خطرات برای موتور و تجهیزات مرتبط با آن می شود، باعث کاهش هزینه های نگهداری و تعمیرات و در نتیجه، افزایش عمر مفید موتور می شود. همچنین، سافت است.ارتر به کاربر این امکان را می دهد تا با تنظیم پارامترهای مختلف، بهترین عملکرد و کارایی موتور را به دست آورد. در کل، وظیفه اصلی سافت است.ارتر کاهش جریان ورودی به موتور و کنترل شوک ها و لرزش های هنگام راه اندازی موتور است..



( Sale, implementation consultation ) `s other In Islamshahr