Soft starter In Payetakht Industrial City ( Sale, implementation consultation )

Soft starter-1
Soft starter-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




در این نوع سافت است.ارتر، فرکانس کنترل کننده بین تا هرتز است.. این نوع سافت است.ارتر برای موتورهای با توان کمتر (کمتر از ۵ وات) است.فاده می‌شود و به دلیل کم بودن فرکانس کنترل کننده، جریان را به طور موثرتر کنترل می‌کند و به همین دلیل باعث افزایش عمر مفید موتور می‌شود.

مطالعات نشان داده است. که اکثر موتورهای الکتریکی مورد است.فاده در کاربردهای صنعتی از هیچ گونه کنترلی بجز کلیدزنی ساده الکترومکانیکی است.فاده نمی کنند. این منجر به افزایش سایش ماشین می شود زیرا شتاب سریع باعث آسیب رساندن به گشتاورهای گذرا و جریان های پیک بالا می شود. سافت است.ارتر با کنترل اعمال جریان در هنگام شتاب و کاهش سرعت، این مشکل را حل می کند.

در روش بای پس داخلی از تیغه‌هایی موازی با مدار اصلی که  در آن تعبیه شده‌اند با رسیدن دور موتور به حد اسمی این تیغه باعث اتصال کوتاه در مدار سافت است.ارتر شده و آن  را از مدار خارج می‌کند؛ از سوی دیگر در بای پس خارجی از کنتاکتور برای قطع و وصل کردن است.ارتر است.فاده می‌شود. باید توجه شود که در زمان رسیدن الکتروموتور به دور اسمی کنتاکتور از طریق رله وصل شده و منجر به بای پس خارجی و خروج است.ارتر از مدار می‌شود.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Payetakht Industrial City