Soft starter In Pishva ( Sale, implementation consultation )

Soft starter-1
Soft starter-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




سلام می خواستم سوال کنم از سافت کنترل برای آسانسور میشه است.فاده کرد از نصابها سوال میکنم میگن باید اینورتر نصب کنید سافت کنترل بگذارید الکترو موتور میسوزه چون موتور آسانسور هنگام حرکت ضربه میزنه و نصب تابلو اینورتر خیلی هزینه داره گفتم راهنمایی کنید امکان پذیره.با تشکر

سافت است.ارترها معمولا در کاربردهای صنعتی است.فاده می‌شوند که بار اینرسی بالایی داشته و به جریان زیادی نیاز دارند. یکی از این نمونه‌ها، دستگاه اسکرابر هوا یا جمع‌کننده گرد و غبار (گردگیر) است.. این دستگاه ها دارای فن های بزرگی در داخل ساختمان خود هستند. در این سیستم، مدتی طول می کشد تا فن به حرکت درآید، اما هنگامی که فن حرکت می کند، بار جریان و گشتاور روی موتور کاهش می یابد. در فن، سیستم، هوا را به داخل فیلترهایی که ذرات گرد و غبار در آنجا جمع می شوند می کشد. سپس هوای تمیز به کارخانه رانده می شود.

در کاربردهایی مانند پمپ‌ها و کمپرسورها، که می‌توانند برای حفظ جریان‌ها یا فشارهای فرآیند حیاتی به است.ارت‌های زیادی در ساعت نیاز داشته باشند، این جریان‌های راه‌اندازی کاهش‌یافته منجر به گرمایش موتور به‌ طور قابل‌توجهی و عمر طولانی‌تر موتور می‌شود. افزایش ملایم گشتاور موتور در هنگام راه اندازی موتور نیز می تواند عمر تجهیزات تسمه محور و دنده مکانیکی را افزایش دهد. شتاب و کاهش سرعت نرم، سایش تسمه، چرخ دنده، زنجیر، کلاچ، شفت و یاتاقان را کاهش می دهد.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Pishva