Soft starter In lalezar market ( Sale, implementation consultation )

Soft starter-1
Soft starter-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




سافت است.ارتر اشنایدر دستگاهی است. برای راه اندازی تدریجی و نرم موتورهای الکتریکی. سافت‌استارترها با توجه به فلسفه‌ی کاری که دارند در ابتدا و گاها در انتهای زمان کاری الکترو موتور ها در مدار قرار دارند و الباقی زمان‌ها با کنتاکتور بای‌پس و صرفا جهت حفاظت ناظر بر الکتروموتور هستند.  

سافت است.ارتر (Soft Starter) یک دستگاه الکترونیکی است. که به منظور کاهش جریان ولتاژ در دوران راه‌اندازی موتورهای الکتریکی است.فاده می‌شود. این دستگاه با کنترل کردن ولتاژ و جریان در ابتدای شروع به کار موتور، حرکت آرام و پایداری را به موتور ارائه می‌دهد. با است.فاده از سافت است.ارتر، شوک های برقی و نویزهایی که در دوران راه‌اندازی موتورهای الکتریکی ایجاد می‌شوند، به حداقل می‌رسند.

سافت است.ارتر (Soft Starter) یک دستگاه کنترلی است. که برای کنترل جریان و ولتاژ ورودی به موتورهای الکتریکی است.فاده می شود. وظیفه اصلی سافت است.ارتر، کاهش جریان راه اندازی موتور و کاهش شوک ها و لرزش های موتور هنگام راه اندازی است.. علاوه بر این، سافت است.ارتر مانع از ایجاد خطرات برای موتور و تجهیزات مرتبط با آن می شود، باعث کاهش هزینه های نگهداری و تعمیرات و در نتیجه، افزایش عمر مفید موتور می شود. همچنین، سافت است.ارتر به کاربر این امکان را می دهد تا با تنظیم پارامترهای مختلف، بهترین عملکرد و کارایی موتور را به دست آورد. در کل، وظیفه اصلی سافت است.ارتر کاهش جریان ورودی به موتور و کنترل شوک ها و لرزش های هنگام راه اندازی موتور است..



( Sale, implementation consultation ) `s other In lalezar market