engine servo In Abas abad Industrial City ( Sale, implementation consultation )

engine servo-1
engine servo-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




توجه داشته باشید که هدایت یک سروموتور خیلی راحت تر از دیگر مدل های موتور می‌باشد. با است.فاده از یک است.پر موتور، شما به راحتی می‌توانید این محصول را مدیریت کنید یا اینکه قطب آن را تغییر دهید. ولی متاسفانه در زمینه مدیریت است.پ موتور، شما با این مورد مواجه نیستید. چرا که مدیریت یک است.پ موتور نسبتا پیچیده تر از دیگر مدل های موتور می‌باشد. برای مدیریت یک است.پ موتور شما باید به دنبال است.فاده از یک سری ابزار ها و تکنولوژی های خاص باشید.

آخرین روش دسته بندی انواع موتور سرو مربوط به سرعت حرکت و نحوه حرکت است.. همانطور که گفته شد این محصولات در دو دسته بندی اصلی یعنی مدل های سنکرون و آسنکرون در بازار به فروش می‌رسند. این دسته بندی معمولا برای موتور های ای سی مورد است.فاده قرار می‌گیرد. موتور های ای سی سرعت خود را با فرکانس منبع تعیین می‌کنند. زمانی که سرعت موتور با فرکانس یکسان باشد، موتور سنکرون است.. زمانی که سرعت با فرکانس یکسان نباشد، موتور آسنکرون می‌شود. توجه به این مسئله می‌تواند به صورت مستقیم پروژه شما را تحت تاثیر خود قرار دهد. چرا که موتور های سنکرون به گونه ای طراحی شده‌اند تا به شما اجازه مدیریت سرعت بر اساس فرکانس را بدهند.

ابتدا صفحه محافظ پشتی و به دنبال آن محفظه انکودر و انکودر برداشته می‌شود، در حالی که کابل کشی با دقت جداسازی می‌گردد. سپس کلاهک انتهایی برداشته شده و روتور از است.اتور به بیرون کشیده می شود. در اینجا روتور و شفت به صورت بصری بازرسی و بررسی می‌شوند. سپس اقدام به برداشتن یاتاقان ها، هوزینگ، محفظه یاتاقان و همچنین ترمز می‌گردد.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Abas abad Industrial City