engine servo In Andisheh Industrial City ( Sale, implementation consultation )

engine servo-1
engine servo-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




ابتدا صفحه محافظ پشتی و به دنبال آن محفظه انکودر و انکودر برداشته می‌شود، در حالی که کابل کشی با دقت جداسازی می‌گردد. سپس کلاهک انتهایی برداشته شده و روتور از است.اتور به بیرون کشیده می شود. در اینجا روتور و شفت به صورت بصری بازرسی و بررسی می‌شوند. سپس اقدام به برداشتن یاتاقان ها، هوزینگ، محفظه یاتاقان و همچنین ترمز می‌گردد.

شرکت آروین صنعتگران تیوان (سهامی خاص) با الهام از رویکرد فوق و با هدف تامین تجهیزات صنایع بزرگ و کوچک کشور، با برند تخصصی Hanixs در سال تاسیس گردید و به صورت اختصاصی در زمینه تولید و تامین تجهیزات و قطعات برق صنعتی و اتوماسیون صنعتی فعالیت می نماید. محصولات Hanixs در گام اول با درایوهای فرکانس متغییر (اینورتر)، اسپندل و سروو موتور پا به عرصه محصولات اتوماسیون صنعتی نهاده است. و افقی وسیع در تولید و تامین محصولات تخصصی اتوماسیون و برق صنعتی در صنعت کشور پیش رو دارد.

هر دو این ابزار ها، یک سری مزایا و محدودیت های خاص را در خود جای داده‌اند. توجه به مزایا و محدودیت های قرار گرفته در این محصولات به شما کمک می‌کند تا خرید خوبی را تجربه کنید. از جمله مهم ترین مزایای سرو می‌توان به داشتن سرعت بالا و مدیریت راحت اشاره کرد. مهم ترین مزایای است.پ موتور هم عبارت اند از مواردی همچون داشتن قطب های بالا تر و کنترل درایو بهتر. بر اساس همین اطلاعات، شما می‌توانید خرید خود را ثبت نمایید.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Andisheh Industrial City