engine servo In Kharazmi Industrial City ( Sale, implementation consultation )

engine servo-1
engine servo-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




آخرین روش دسته بندی انواع موتور سرو مربوط به سرعت حرکت و نحوه حرکت است.. همانطور که گفته شد این محصولات در دو دسته بندی اصلی یعنی مدل های سنکرون و آسنکرون در بازار به فروش می‌رسند. این دسته بندی معمولا برای موتور های ای سی مورد است.فاده قرار می‌گیرد. موتور های ای سی سرعت خود را با فرکانس منبع تعیین می‌کنند. زمانی که سرعت موتور با فرکانس یکسان باشد، موتور سنکرون است.. زمانی که سرعت با فرکانس یکسان نباشد، موتور آسنکرون می‌شود. توجه به این مسئله می‌تواند به صورت مستقیم پروژه شما را تحت تاثیر خود قرار دهد. چرا که موتور های سنکرون به گونه ای طراحی شده‌اند تا به شما اجازه مدیریت سرعت بر اساس فرکانس را بدهند.

درب بازکن های اتوماتیک؛ سوپرمارکت ها و ورودی های بیمارستان نمونه های بارز درب بازکن های خودکار هستند که توسط موتورهای سروو کنترل می شوند. سیگنال باز شدن از طریق صفحه فشاری کنار در برای دسترسی معلولان باشد یا از طریق فرستنده رادیویی که در بالای سر قرار دارد.

شرکت آروین صنعتگران تیوان (سهامی خاص) با الهام از رویکرد فوق و با هدف تامین تجهیزات صنایع بزرگ و کوچک کشور، با برند تخصصی Hanixs در سال تاسیس گردید و به صورت اختصاصی در زمینه تولید و تامین تجهیزات و قطعات برق صنعتی و اتوماسیون صنعتی فعالیت می نماید. محصولات Hanixs در گام اول با درایوهای فرکانس متغییر (اینورتر)، اسپندل و سروو موتور پا به عرصه محصولات اتوماسیون صنعتی نهاده است. و افقی وسیع در تولید و تامین محصولات تخصصی اتوماسیون و برق صنعتی در صنعت کشور پیش رو دارد.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Kharazmi Industrial City