engine servo In Pakdasht ( Sale, implementation consultation )

engine servo-1
engine servo-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




شما باید دانش کافی در زمینه برق، مدیریت مدار های الکتریکی و ساختمان موتور داشته باشید تا با مشکل خاصی در این زمینه مواجه نشوید. لازم به ذکر است. که این محصولات همراه با دفترچه های خاصی در بازار به فروش می‌رسند. بررسی و مطالعه دفترچه های نگارش شده در این زمینه هم می‌تواند نتایج مطلوبی را برای شما به همراه داشته باشد. با توجه به وقت گیر بودن و تخصصی بودن پروسه راه اندازی یک

درب بازکن های اتوماتیک؛ سوپرمارکت ها و ورودی های بیمارستان نمونه های بارز درب بازکن های خودکار هستند که توسط موتورهای سروو کنترل می شوند. سیگنال باز شدن از طریق صفحه فشاری کنار در برای دسترسی معلولان باشد یا از طریق فرستنده رادیویی که در بالای سر قرار دارد.

ورودی کنترلر آن یک سیگنال (آنالوگ یا دیجیتال) است. که موقعیت قرارگیری شفت خروجی را نشان می‌دهد. سرو موتور با نوعی انکودر موقعیت همگام می‌شود تا بازخورد موقعیت و سرعت را ارائه دهد. در ساده ترین حالت، فقط موقعیت اندازه گیری می‌شود. موقعیت اندازه گیری شده خروجی با موقعیت فرمان صادره ورودی در کنترلر مقایسه شده. اگر موقعیت خروجی با موقعیت مورد نیاز متفاوت باشد، یک سیگنال خطا تولید می‌شود که باعث می‌شود موتور در هر جهتی که لازم است. بچرخد تا شفت خروجی را به موقعیت مناسب برساند. با نزدیک شدن به موقعیت ها، سیگنال خطا به صفر می‌رسد و موتور متوقف می‌شود.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Pakdasht