engine servo In Payetakht Industrial City ( Sale, implementation consultation )

engine servo-1
engine servo-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




ابتدا صفحه محافظ پشتی و به دنبال آن محفظه انکودر و انکودر برداشته می‌شود، در حالی که کابل کشی با دقت جداسازی می‌گردد. سپس کلاهک انتهایی برداشته شده و روتور از است.اتور به بیرون کشیده می شود. در اینجا روتور و شفت به صورت بصری بازرسی و بررسی می‌شوند. سپس اقدام به برداشتن یاتاقان ها، هوزینگ، محفظه یاتاقان و همچنین ترمز می‌گردد.

سرو موتورها بخشی از یک سیستم کنترل حلقه بسته هستند و از چندین بخش تشکیل شده‌اند که شامل مدار کنترل، سروو موتور، شفت، پتانسیومتر، چرخ دنده‌های محرک، تقویت‌کننده و انکودر یا حل‌گر است.. سروو موتورها نیاز به یک کنترلر نسبتاً پیچیده دارند. کنترلر مهمترین قسمت سروو موتور است. که به طور خاص برای این منظور طراحی و است.فاده می‌شود.

جدا از ولتاژ زیاد، وجود ولتاژی کم هم می‌تواند نتایج نا مطلوبی را برای شما به همراه داشته باشد. در صورتی که ولتاژ مدار اصلی تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کند، احتمال آسیب دیدن موتور و سوختن آن نیز بیشتر می‌شود. در ضمن، شما نباید بار زیادی را بر روی موتور قرار دهید. قرار دادن و تحمیل بار زیاد بر روی موتور می‌تواند نتایج نا مطلوبی را برای شما به همراه داشته باشد.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Payetakht Industrial City